,

,

.

.

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015


Ναι Χριστούγεννα πλησιάζουν
Μα θα είσαι 
Μακριά μου
Μόνο εσένα έχω μωρό μου
στο μυαλό μου,
στην καρδιά μου,
Xριστούγεννα,
ευτυχισμένα
Δε γίνονται,
χωρίς εσένα
 Από Δευτέρα σε Δευτέρα
 μήνες τώρα νύχτα μέρα
 σε σκέφτομαι καρδια μου.
Ο χρόνος σαν νεράκι τρέχει...
πίσω γυρισμό δεν έχει

Χριστούγεννα όπου να `ναι φτάνουν
 και τα κλάματα με πιάνουν
 που δεν μπορώ
 μαζί σου
να `μαι εγώ
Γυρνάω στους δρόμους μόνη και χαζεύω
βλέπω ανθρώπους και ζηλεύω
που φαίνονται
γεμάτοι από χαρά
πιασμένοι χέρι χέρι
ΠΟΝΑΩ ΠΟΛΥ
Χριστούγεννα όπου να `ναι φτάνουν
και τα κλάματα με πιάνουν
που δεν μπορώ
μαζί σου
να `μαι εγώ
κι η έλλειψη σου
δυο φορές με πονάει.
 
Χριστούγεννα ερχοντε πάλι
μα θα είσαι
μακριά μου
Αχ και να σε είχα εδώ μωρό μου
αγκαλιά μου
 Μεμέ

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου